donderdag 8 december 2011

survivallen


Moet jij nog niet een Iphone of een Ipad Natalie? Jij bent meestal toch wel van de nieuwe gadgets... Ik hoor het de laatste tijd steeds vaker. Ik ga niet  (meer) meteen mee met alle nieuwe digitale vernuften. Mijn laatste  wonder is een e-book en daarna bleef het ( soms heerlijk) stil.

Ik word af en toe zelfs geprezen om het feit dat ik niet mee kan feuten bijvoorbeeld, want als je daar eenmaal aan begint is het hek van de dam en lijk je er niet vanaf te kunnen komen. Dat laatste is dan de klacht van een meer dan geoefend wordfeuter.

Nee, de centjes gaan even naar andere dingen. De inrichting van een studentenappartement, de opknapbeurt van een slaapkamer, een laptop voor school....

Hoe ik dit overleef?

Wat je niet hebt, dat hoef je niet te missen :-)







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plaats hier je reactie!