dinsdag 27 augustus 2013

Ik geef! Donald Ducks




Een tweede ronde! Of eigenlijk een derde ronde want ik kocht altijd hele jaargangen op marktplaats. Die gingen dan mee op vakantie. En soms wel vaker dan 1x! Voordeel is natuurlijk dat je zo geen duur abonnement hoeft te kopen én dat mijn kinderen het fijn vonden dat het vervolgverhaal meteen verder kon gaan zonder een hele week te moeten wachten:-)

Wie oh wie kan ik blij maken met twee flinke boodschappen tassen vol Donald Ducks? Opsturen is geen optie, ik hoop dat daar begrip voor is :-) Ik zit te denken aan een NSO of een andere jeugdclub of instelling? Ander leuk passend idee?

Ik hoop dat er zo nog heel veel meer kinderen kunnen genieten van uren leesplezier. Even lekker helemaal weg, even zonder die games, computers en mobieltjes :-)

Laat het me maar weten dan maken we een afspraak om het af te halen. Neem je tassen mee?




En? Wat geef jij wel eens weg? 



©Brightmind.nl

2 opmerkingen:

  1. Hi Natalie,

    Een optie is .... ga naar alle dokters- en tandars- en gezondheidspraktijken of ziekenhuizen in je dorp/stad en leg daar een stapeltje... ze zullen stukgelezen worden.

    Vrijwel alles wat ik niet meer gebruik geef ik weg. Verkopen lukt vaak niet. Ik geloof in een tweede en derde oftewel 'meerkansleven'

    groetjes,

    Dorothé

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Dorothé,

    Mocht ik de tassen niet in één keer kwijt raken dan is dat een hele goede tip! Verkopen van dit soort dingen is vaak lastig ja. Soms is het ook keuzes maken, wat bewaar je en wat niet? Ik heb helaas geen zolder of garage om dingen op te slaan. Misschien is dat ook wel beter :-)

    Groetjes, Natalie

    BeantwoordenVerwijderen

Plaats hier je reactie!