vrijdag 31 mei 2013

Back to school tip t.w.v 26,00!


Het duurt nog even voordat het nieuwe schooljaar begint. Toch wil ik je de tip om 26,00 euro te kunnen besparen niet onthouden! Ik kreeg gisteren reclame in de bus van VAN OS tassen en koffiers in de bus met een interessante aanbieding voor aankomende brugpiepers. Een Eastpak Padded Pak'r schooltas ( rugzak) voor 29,00! Da's toch zeker een koopje! Nou ja, als je hem nodig hebt natuurlijk.

Hoewel dit echt een goede aanbieding is heb ik zelf voor een ander model gekozen. Namelijk eentje waarin ook een laptopdeel zit. De tas zelf is wat hoger, hierdoor passen mappen beter,  en er kan wat meer in ( het is zeker geen schildpad model :-), want dat schijnt nogal "fout" te zijn.... Ook is de onderkant padded. Dat betekent dat er naast het  verstevigde rug gedeelte ook de onderkant gevuld is met een soort foam. Hierdoor blijven de boeken nog beter beschermt tegen vocht en harde grond. De mogelijkheid om laptop veilig te kunnen vervoeren is natuurlijk ook een +.

Misschien is dat nu nog niet nodig, maar bedenk dat deze tassen heel wat jaartjes mee kunnen gaan!
Je hebt bovendien heel erg lang garantie op deze tassen, dat is ook mooi meegenomen.

Welke schooltas heeft jouw voorkeur?

1 opmerking:

  1. Eastpak natuurlijk voor de kids omdat ze hem cool vinden en voor mij omdat de garantie echt werkt. Al 3x laten repareren en omdat ik de tas bij V&D kocht kreeg ik een leentas voor die periode want de school gaat gewoon door.

    groetjes,

    Dorothé

    BeantwoordenVerwijderen

Plaats hier je reactie!