vrijdag 16 augustus 2013

Delen! Bijstandsgerechten, - Iedere dag goedkoop, gezond en snel aan tafel -






Ik krijg dagelijks veel mail in de box. Ook mail van Euromaatjes bezoekers met een interessante vraag, verhaal of een handige tip. Superleuk natuurlijk! Zo ook de vraag van een lezeres of ik de site van bijstandgerechten al ken. Nee,  daar heb ik nog nooit van gehoord. Voordelig en lekker koken heeft altijd wel mijn belangstelling dus de moeite waard om door te klikken.

Bijstandgerechten is een initiatief van Merlien Welzijn. Als kind opgegroeid in een eenouder gezin dat moest rondkomen van een bijstandsuitkering. Ze heeft een studie achter de rug, een goedbetaalde baan en een passie voor mensen die het met minder moeten doen. Om mensen te kunnen helpen met een klein budget die door de crisis het steeds moeilijker hebben gekregen bedacht ze een site om gerechten en tips te delen.

Ze heeft het motto 'alleen kan ik veel, maar samen nog veel meer'. Het motto deelt ze graag met iedereen die hier ook zo over denkt. Ik denk hier ook zo over! Vanuit datzelfde idee is Euromaatjes ontstaan én Eurodaadjes. Je hoort, leest en ziet zoveel nare en negatieve berichten dat je bijna zou vergeten dat er ook mooie dingen worden bedacht! Waar je aandacht aan geeft groeit, vandaar dat ik bijstandsgerechten graag in de spotlights zet en ook met jou deel.

Op de site Bijstandsgerechten tref je heel veel gerechten tot 5,00 euro en nog veel meer handige tips!

Eet (voordelig) smakelijk!



3 opmerkingen:

  1. Er staan heel veel lekkere dingen op Natalie, bedankt voor de tip. Zo na de vakantie hou ik altijd de hand op de knip.

    groetjes,

    Dorothé

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Graag gedaan hoor! Ik kende de site ook nog niet, zo zie je maar dat er nog steeds zoveel te ontdekken is. Het is zo na de vakantie inderdaad altijd even afkicken :-)

    Groetjes, Natalie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastic articles is post by you in this blog. You give a nice thing. Thank you for such a nice article. Every word of this blog helps me to give detail to me.
    Visit: Voordelig Klusser Amsterdam

    BeantwoordenVerwijderen

Plaats hier je reactie!