woensdag 14 december 2011

Al-di mensen hadden 'm (ook) niet!

Oké, je moet er wat voor over hebben. Vroeg uit de veren voor een Aldi koopje. De vorige keer viel het nog wel mee. Hoewel een gretige mevrouw toch wel echt aan iedereen meedeelde dat zij de tweede was is in de rij. Nou dat zullen we nog wel eens zien leek op vele gezichten te lezen... Aparte sfeer zo in de laatste minuten voor THE RUN. Er waren meer dan voldoende computers dus ook voor ons.

Ik maakte me dus geen zorgen dat ik vijf minuutjes na openingstijd bij de winkel kwam. Op dat  moment zag ik bijna niemand in de winkel en dat baarde wel zorgen! Vol goede moed toch naar de kassamevrouw. Want de ervaring leert dat gewilde koopjes het vak in de winkel niet eens halen.

Graag twee externe hardrives........ Helaas, die waren binnen drie minuten allemaal uitverkocht! Allemaal? Probeerde ik nog. Ja, echt allemaal was het antwoord. Mijn nieuwsgierigheid gewekt, wilde ik dan wel graag weten hoeveel van die hardrives in drie minuten over de toonbank kunnen gaan. Het waren er welgeteld maar liefst 6! Ze krijgen er dus altijd maar 6, ook in de andere dorpen in de omgeving. Er stonden 12 mensen vanaf 8 uur voor de deur....

Heb meteen wel de boodschappen gedaan, dát was vast de echte reden om mij naar de ALDI te lokken!!





2 opmerkingen:

  1. Dat vind ik dus geen acties.... Aldi heeft wat dat betreft voor mij afgedaan. Ik reageer er niet eens meer op.

    groetjes,

    Dorothé

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Alleen voor een computer is het voor ons wel interessant om heel vroeg voor de deur te staan :-)
      Soms loont het wel eens een dag van te voren aan het einde van de dag langs te komen. Dat hebben we wel eens meegemaakt bij lidl, de winkel moet natuurlijk klaar worden gemaakt voor de volgende dag!

      Groetjes Natalie

      Verwijderen

Plaats hier je reactie!