dinsdag 13 december 2011

Aftellen!

Ik lees op de facebook pagina van zoon dat hij naar het gala gaat en nog iets "toepasselijks" moet hebben. Mijn radartjes gaan meteen in de actiestand. Hoeveel dagen heb ik nog? Het is dringen in deze dagen voor het schoolgala. Ga je een dag of twee, drie van te voren dan vis je steevast achter het net. Ik heb ze zelf in de winkel gehad vorig jaar, aan het eind van de dag. Een vermoeide moeder met een nog meer vermoeide zoon. Met blikken in de ogen waar je bijna tranen van krijgt. Ik geef ze nog wat zoektips maar weet eigenlijk al , maar zeg het niet, dat een dag voor een gala het ze echt niet meer gaat lukken. Ik wens ze nog veel succes...

Het was mij bijna ook overkomen en het was nog niet eens een echt galakostuum wat ik zocht. Vorig jaar had ik nog net bij V&D een zwart krijtstreepjasje kunnen bemachtigen en met een zwarte spijkerbroek en strop was dat een mooie outfit geworden voor het kerstdiner op de basisschool.

De broek past helaas niet meer, het jasje nog wel! Ik reken mezelf al weer wat rijker in tijd én geld. Dat wordt alleen nog een pantalon en strik scoren. Helaas zijn de collega mamma's op wehkamp.nl me al voor geweest, daar is namelijk een 19 euro kostende nette pantalon te koop die IK had willen hebben. Wat verder zoeken levert alleen complete pakken op van minimaal 60 euro ( of meer) ex. verzendkosten.

Dat kan vast beter! Na even speuren heb ik een compleet pak gevonden voor de prijs van een broek! En ik ga lekker niet zeggen waar ik die gevonden heb:-)

Nu nog even afwachten of de deal ook echt door gaat.....i hooooope so!






1 opmerking:

  1. Hoi Natalie,

    Ook aan de blog, leuk hè? Het ziet er ook heel kek uit moet ik zeggen.

    De eindejaarsgalastress ken ik niet, want ik laat iedereen op voor sinterklaas zijn outfit passen. Mijn tip is de C&A. Die heeft altijd redelijk geprijsde kleding voor de heren. Ze hebben ook extra maten voor juist extra lange of extra korte pubers

    groetjes,

    Dorothé
    http://djaktief.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Plaats hier je reactie!