zaterdag 24 augustus 2013

Te laat! again :-(

©BrightMind.nl

Ik ben al een paar weken mijn mail aan het opschonen. Hierin zit zo'n beetje 8 jaar leven opgeslagen. Want net als met echte spullen vind ik mail weggooien ook een beetje "eng". Stel je voor dat dat ene berichtje toch nog op de een of andere manier van pas komt of achteraf toch nodig was! Als morgen mijn computer zou crashen en ik geen back-up zou hebben zou geen haan meer kraaien naar al die berichtjes..., dat weet ik natuurlijk wel maar toch... :-)

Ben ik even blij dat ik hier en daar toch nog vergeten handigheidjes kan oppoetsen en weer kan delen! :-)
Ik kreeg vanmorgen weer een mailtje dat er weer een online service was verlengd en het vervelende is dat ik het echt sporadisch gebruik en dus iedere keer weer vergeet! Helaas is er wel  WEER 10,95 automatisch van mijn rekening afgeschreven.....
Dat is niet zo slim, het is ook niet de eerste keer dat het me overkomt! Dat maakt het nog suffer natuurlijk.

Als "straf" neem ik me dan voor, omdat ik dan toch weer een jaar aan die dienstverlening vastzit het weer trouw zal gaan gebruiken. Je raad het al, dat is van korte duur. Totdat de volgende betaling me er weer aan herinnert!

Dus om een lang verhaal kort te maken:-) Tijdens mijn poging vanmorgen mijn mailbox weer verder op te schonen lees ik weer de heel handige webtip voor het opzeggen van je abonnementen!
Zo kun je daar opmaat gemaakte opzegbrieven maken met adressen voor honderden telefoon en kranten abonnementen , internetproviders, verzekeringen, loterijen en goede doelen! En, je kunt zelf reminders instellen...heel handig


En? Ben ik de enige die wel eens abonnementen vergeet op te zeggen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plaats hier je reactie!